سفر رییس و دبیركل كمیته ملی المپیك كشورمان به لندن
نوشته شده توسط : amatrack

یك منبع آگاه به خبرنگار ایرنا در لندن گفت: آقایان 'محمد علی علی آبادی' رییس كمیته ملی المپیك ایران و نایب رییس شورای المپیك آسیا و 'بهرام افشار زداه' دبیركل كمیته ملی المپیك در سفر چهار روزه خود به لندن علاوه بر شركت در نشست كمیته برگزاری بازیها، آخرین هماهنگی ها را نیز در مورد نحوه حضور و استقرار كاروان ورزشی كشورمان به عمل خواهند آورد.

وی افزود: از جمله اهداف این سفر بازدید از امكانات موجود در دهكده المپیك و بررسی محل های استقرار و تمرین ورزشكاران كشورمان است تا كمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و كار اعزام و استقرار ورزشكاران و هیات های همراه به خوبی انجام شود.

این منبع آگاه اظهارداشت: دیدار با مسئولان برخی از نهادهای ایرانی و تشكل های ایرانیان در انگلیس نیز از دیگر برنامه های مقامات كمیته ملی المپیك كشورمان است تا هماهنگی های لازم برای حمایت منسجم هموطنان از ورزشكاران ایرانی در جریان مسابقات المپیك به عمل آید.

بازیهای المپیك لندن حدود یك ماه دیگر در پایتخت انگلیس آغاز می شود و ورزشكاران كشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود می روند.

لندن تنها شهر جهان است كه برای سومین بار بازیهای المپیك را میزبانی می كند. پایتخت انگلیس پیشتر در سال های 1908 و 1948 نیز میزبان بازیهای المپیك بوده است.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: دریاچه , موسیقی , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: